Support

 

Welkom op onze support-pagina’s. Op deze pagina’s treft u als beheerder van uw MySchoolApp Junior-omgeving alle informatie aan die u nodig heeft voor probleemloos gebruik van de app en de bijbehorende portal.

Mocht u andere vragen hebben of er niet uitkomen, dan helpen wij u uiteraard ook graag verder. Wij streven naar een oplossing binnen 8 kantooruren, bij voorkeur echter binnen een uur.

Onze openingstijden zijn ruim omdat wij begrijpen dat veel kantoortijden onder schooltijd vallen. Wij zijn bereikbaar via 085 876 93 82 op maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur.
Teamviewer logo

Voor sommige vragen is het handig om even met u mee te kijken in uw portal-omgeving. Dit doen wij op afspraak via Teamviewer.

Uiteraard kunt u ook een email sturen aan support@myschoolappjunior.nl. Wij streven ernaar uw bericht binnen één uur te beantwoorden, doch uiterlijk binnen 8 kantooruren.

Wij helpen u graag met het gebruik van MySchoolApp Junior.

 

Laatste Nieuws / Bekende storingen

31 januari 2017 – Update

Vandaag zijn van de beide versies van de app (iOS en Android) zijn nieuwe versies in de App-Stores beschikbaar gekomen. Enkele kleine verbeteringen zijn doorgevoerd en een bug waarbij de datum van verjaardagen in sommige situaties verkeerd werd weergegeven zijn opgelost.

23 november 2015 (update 17 december) – Opgelost

We hebben geconstateerd dat als de uitnodigingsemail (ouders / leerkrachten om de app te gaan gebruiken) op de telefoon geopend wordt dat het niet goed gaat. De iphone (Safari-browser op de telefoon) verwijst naar de inlogpagina; maar inloggen kan nog niet omdat er geen gebruiker herkend wordt voordat er een wachtwoord aan is gekoppeld. De gebruiker ziet een rode balk met de melding ‘Not authenticated’.

En, dat lijkt met de Safari-browser op Mac of PC ook te gebeuren.

We gaan het uiteraard verhelpen, zodat de iPhone-browser of safari-browser gebruikt kan worden.

Voor nu is de eenvoudigste oplossing om bijvoorbeeld Google Chrome of Internet Explorer te gebruiken om de link uit de uitnodigingsemail te openen; dan kom je direct op de pagina waar 2x het zelf gekozen wachtwoord kan worden ingevuld.

UPDATE: Dit probleem is nu verholpen. De geldigheid van de link is verlengd en er is een ‘route’ toegevoegd waarmee bekende (uitgenodigde) ouders/verzorgers (en uiteraard leerkrachten) in het geval van een verlopen link zelf een nieuwe link kunnen aanvragen. de teksten op de inlogpagina’s zijn eveneens aangepast om meer duidelijkheid te geven.

19 november 2015 (update 11 december) – Opgelost

Bij het toevoegen van een foto (jpg/jpeg) in een kalenderitem, blog- of nieuwsbericht, wordt de foto niet opgeslagen en verdwijnt de tekst. Dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost.

UPDATE: Dit is verholpen; met drag&drop kunnen afbeeldingen geplaatst worden. Er is tekst toegevoegd aan de ‘invoer pop-up’ zodat ook goed gecommuniceerd wordt hoe het beste met afbeeldingen in de app omgegaan kan worden. Dit met name om overmatig dataverbruik bij de app-gebruikers te voorkomen.

2 november 2015

Er is een update geplaatst in de Apple-Store. De nieuwste versie is nu 1.5

30 oktober 2015

Er is een update geplaatst in de Play-Store (Android). De nieuwste versie is nu 1.5